lördag 23 oktober 2010

Nu närmar det sig!

Har haft den stora glädjen att få ta emot ett bidrag från ärkebiskopen som gör det möjligt att trycka min bok. Det känns riktigt bra att det nu närmar sig. Har fått läsa korrektur och det ser fint ut, tycker jag. Dessutom har omslaget formgivits och även det ser riktigt bra ut. Det är trevligt att samarbeta med Ordbruket, det blir bra!
Nu får vi planera för att ha en liten release-träff på S:t Sigfrids folkhögskola och bjuda in media förstås, vi får väl se  om någon kommer.
Boken kan nog gå i tryck redan nästa vecka så lagom till jag är tillbaka från semestern kan det nog ske.
Vi tar familjen till Gran Canaria på höstlovet. Sol och bad och lata dagar förstås, det känns  underbart att få komma iväg. Jag har varit borta mycket denna höst så det känns gött att få vara med familjen en hel vecka.
I måndags kom jag hem från en vecka i Oxford där vi studerat deras koncept Living Faith for the Future, som är riktigt bra! Kolla gärna in deras sajt på www.oxford.anglican.org och klicka på Living Faith. Där finns massor av bar och spännande material!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar